ردیف |
عنون پروپوزال |
کد رهگیری |
مجری |
|
بررسی روند نتایج هشت سال ارزیابی مهارتهای ارتباطی دانشجویان پزشکی مقطع مبانی طب بالینی به روش آسکی مجری طرح |
19974 |
|
|
بررسی اثربخشی رویکرد بازاندیشی هولمز بر دانش، نگرش و رفتار و تعهد حرفهای دانشجویان پزشکی دوره کارآموزی دانشگاه علوم پزشکی تهران: مطالعه کارآزمایی کنترل شده تصادفی |
20608 |
دکتر علیرضا سیما |
|
طراحی و اعتبار یابی پرسشنامه آمادگی درک شده دانشجویان پرستاری جهت ورود به محیط بالین به عنوان پرستار |
20609 |
|
|
تدوین مدل آموزشی نقشالگویی (Role modeling) اعضای هیات علمی پزشکی بالینی و بررسی اثربخشی آن |
21211 |
دکتر هومن شهسواری |
|
تبیین هویت حرفه ای دانشجویان سال اول پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران با استفاده رویکرد روایت خلاقانه |
52409 |
|
|
تبیین نقش برنامه درسی پنهان بر فرایند اجتماعی شدن حرفه ای دانشجویان کارشناسی پرستاری: ارائه¬ی مدل |
24009 |
|
|
طراحی و روانسنجی ابزار ارزیابی اثرات آموزشی آزمون آسکی از دیدگاه دانشجویان |
22364 |
|
|
بررسی فرسودگی شغلی، اضطراب و افسردگی در اعضای هیات علمی بیمارستان شریعتی تهران در سال 1397 و مقایسه آن در زیر گروه ها |
22365 |
|
|
بررسی ارتباط سبکهای اسنادی دانشجویان دکترای عمومی دندانپزشکی بر اساس تئوری انگیزشی واینر با پیشرفت تحصیلی |
|
دکتر رقیه گندم کار |