طرح های خاتمه یافته

ردیف

عنون پروپوزال

کد رهگیری

مجری

  1.  

بررسی روند نتایج هشت سال ارزیابی مهارت‌های ارتباطی دانشجویان پزشکی مقطع مبانی طب بالینی به روش آسکی مجری طرح

19974

دکتر علی لباف

  1.  

بررسی اثربخشی رویکرد بازاندیشی هولمز بر دانش، نگرش و رفتار و تعهد حرفه‌ای دانشجویان پزشکی دوره کارآموزی دانشگاه علوم پزشکی تهران: مطالعه کارآزمایی کنترل شده تصادفی

20608

دکتر علیرضا سیما

  1.  

طراحی و اعتبار یابی پرسشنامه آمادگی درک شده دانشجویان پرستاری جهت ورود به محیط بالین به عنوان پرستار

20609

دکتر هومن شهسواری

  1.  

 تدوین مدل آموزشی نقش‌الگویی (Role modeling) اعضای هیات علمی پزشکی بالینی و بررسی اثربخشی آن

21211

 دکتر هومن شهسواری

  1.  

تبیین هویت حرفه ای دانشجویان سال اول پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران با استفاده رویکرد روایت خلاقانه

52409

دکتر محبوبه خباز مافی نژاد

  1.  

تبیین  نقش برنامه درسی پنهان بر فرایند اجتماعی شدن حرفه ای دانشجویان کارشناسی پرستاری: ارائه¬ی مدل

24009

دکتر فاطمه بهرام نژاد

  1.  

طراحی و روانسنجی ابزار ارزیابی اثرات آموزشی آزمون آسکی از دیدگاه دانشجویان

22364

دکتر محبوبه خباز مافی نژاد

  1.  

 بررسی فرسودگی شغلی، اضطراب و افسردگی در اعضای هیات علمی بیمارستان شریعتی تهران در سال 1397 و مقایسه آن در زیر گروه ها

22365

دکتر مهناز پژمان ثانی

  1.  

 بررسی ارتباط سبک‌های اسنادی دانشجویان دکترای عمومی دندانپزشکی بر اساس تئوری انگیزشی واینر با پیشرفت تحصیلی


22362

 

دکتر رقیه گندم کار