ردیف |
عنون پروپوزال |
مجری |
|
بررسی روند نتایج هشت سال ارزیابی مهارتهای ارتباطی دانشجویان پزشکی مقطع مبانی طب بالینی به روش آسکی مجری طرح |
|
|
بررسی اثربخشی رویکرد بازاندیشی هولمز بر دانش، نگرش و رفتار و تعهد حرفهای دانشجویان پزشکی دوره کارآموزی دانشگاه علوم پزشکی تهران: مطالعه کارآزمایی کنترل شده تصادفی |
دکتر علیرضا سیما |
|
طراحی و اعتبار یابی پرسشنامه آمادگی درک شده دانشجویان پرستاری جهت ورود به محیط بالین به عنوان پرستار |
|
|
تدوین مدل آموزشی نقشالگویی (Role modeling) اعضای هیات علمی پزشکی بالینی و بررسی اثربخشی آن |
دکتر هومن شهسواری |
|
تبیین هویت حرفه ای دانشجویان سال اول پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران با استفاده رویکرد روایت خلاقانه |
|
|
تبیین نقش برنامه درسی پنهان بر فرایند اجتماعی شدن حرفه ای دانشجویان کارشناسی پرستاری: ارائه¬ی مدل |
|
|
طراحی و روانسنجی ابزار ارزیابی اثرات آموزشی آزمون آسکی از دیدگاه دانشجویان |
|
|
بررسی فرسودگی شغلی، اضطراب و افسردگی در اعضای هیات علمی بیمارستان شریعتی تهران در سال 1397 و مقایسه آن در زیر گروه ها |
|
|
بررسی ارتباط سبکهای اسنادی دانشجویان دکترای عمومی دندانپزشکی بر اساس تئوری انگیزشی واینر با پیشرفت تحصیلی |
دکتر رقیه گندم کار |
|
سودمندی ابزار mini-CEX جهت ارزیابی دانشجویان و دستیاران پزشکی : مطالعه مروری نظاممند |
دکتر سارا مرتاض هجری |
|
ارزیابی نقادانه استراتژی های جستجوی مرورهای نظام مند موسسه BEME |
دکتر سارا مرتاض هجری |
|
بررسی شیوع سبک های مختلف یادگیری در دستیاران چشم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران |
دکتر میر محمد صادقی |
|
بررسی اثربخشی برنامه تعاملی آموزش همدلی با بیماران مبتلا به آلزایمر در دانشجویان پزشکی از طریق رسانه |
دکتر الهه محمدی |
|
تبیین تجربه زیسته بیمارنما از مشارکت در آموزش و ارزشیابی دانشجویان علوم پزشکی |
دکتر فاطمه بهرام نژاد |
|
بررسی تاثیر کاربرد نرم افزار کمک آموزشی مفاهیم دروس روانپرستاری بر خودکارآمدی بالینی دانشجویان پرستاری |
|
|
آموزش و تشخیص و درمان کمردرد و گردن درد به دانشجویان فیزیوتراپی با استفاده از یک سامانه هوشمند مبتنی بر موبایل |
|
|
تبیین درک وتجربه پرسنل مامایی دانشگاه علوم پزشکی تهران از آموزش ضمن خدمت در دوران کوید و غیرکوید وتعیین الویت های مرتبط با محتوا –فواصل آموزش وروش های تدریس |