طرح های مصوب

ردیف

عنون پروپوزال

مجری

  1.  

بررسی روند نتایج هشت سال ارزیابی مهارت‌های ارتباطی دانشجویان پزشکی مقطع مبانی طب بالینی به روش آسکی مجری طرح

دکتر علی لباف

  1.  

بررسی اثربخشی رویکرد بازاندیشی هولمز بر دانش، نگرش و رفتار و تعهد حرفه‌ای دانشجویان پزشکی دوره کارآموزی دانشگاه علوم پزشکی تهران: مطالعه کارآزمایی کنترل شده تصادفی

دکتر علیرضا سیما

  1.  

طراحی و اعتبار یابی پرسشنامه آمادگی درک شده دانشجویان پرستاری جهت ورود به محیط بالین به عنوان پرستار

دکتر هومن شهسواری

  1.  

تدوین مدل آموزشی نقش‌الگویی (Role modeling) اعضای هیات علمی پزشکی بالینی و بررسی اثربخشی آن

دکتر هومن شهسواری

  1.  

تبیین هویت حرفه ای دانشجویان سال اول پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران با استفاده رویکرد روایت خلاقانه

دکتر محبوبه خباز مافی نژاد

  1.  

تبیین  نقش برنامه درسی پنهان بر فرایند اجتماعی شدن حرفه ای دانشجویان کارشناسی پرستاری: ارائه¬ی مدل

دکتر فاطمه بهرام نژاد

  1.  

طراحی و روانسنجی ابزار ارزیابی اثرات آموزشی آزمون آسکی از دیدگاه دانشجویان

دکتر محبوبه خباز مافی نژاد

  1.  

بررسی فرسودگی شغلی، اضطراب و افسردگی در اعضای هیات علمی بیمارستان شریعتی تهران در سال 1397 و مقایسه آن در زیر گروه ها

دکتر مهناز پژمان ثانی

  1.  

بررسی ارتباط سبک‌های اسنادی دانشجویان دکترای عمومی دندانپزشکی بر اساس تئوری انگیزشی واینر با پیشرفت تحصیلی

دکتر رقیه گندم کار

  1.  

سودمندی ابزار mini-CEX جهت ارزیابی دانشجویان و دستیاران پزشکی : مطالعه مروری نظام‌مند

دکتر سارا مرتاض هجری

  1.  

ارزیابی نقادانه استراتژی های جستجوی مرورهای نظام مند موسسه BEME

دکتر سارا مرتاض هجری

  1.  

بررسی شیوع سبک های مختلف یادگیری در دستیاران چشم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران

دکتر میر محمد صادقی

  1.  

بررسی  اثربخشی برنامه تعاملی آموزش همدلی با بیماران مبتلا به آلزایمر در دانشجویان پزشکی از طریق رسانه

دکتر الهه محمدی

  1.  

تبیین تجربه زیسته بیمارنما از مشارکت در آموزش و ارزشیابی دانشجویان علوم پزشکی

دکتر فاطمه بهرام نژاد

  1.  

بررسی تاثیر کاربرد نرم افزار کمک آموزشی مفاهیم دروس روانپرستاری بر خودکارآمدی بالینی دانشجویان پرستاری

دکتر شیما نظری

  1.  

آموزش و تشخیص و درمان کمردرد و گردن درد به دانشجویان فیزیوتراپی با استفاده از یک سامانه هوشمند مبتنی بر موبایل

دکتر لیلا شاهمرادی

  1.  

تبیین درک وتجربه پرسنل مامایی دانشگاه علوم پزشکی تهران از آموزش ضمن خدمت در دوران کوید و غیرکوید وتعیین الویت های مرتبط با محتوا فواصل آموزش وروش های تدریس

دکتر شیرین شهبازی صیقلده